Söndag

Söndag, söndag...så var det söndagkväll igen & man funderar på vad man egentligen gjorde denna vecka?? För den gick så väldans fort!

Idag har varit en alldeles lugn, vanlig söndag.. Kompisar som varit hät & lekt med grabbarna & en tur till rusta...annars har vi mest varit ute & fixat lite..

Städat kaninburen har vi gjort & rastat kaninerna på gräsmattan :)

Imorrn ska jag iväg & göra intervjuer för mitt examensarbete.. ska bli spännande! Men just nu vet jag inte hur det blir med inspelningarna! Den apparat som jag skulle spela in med hittar jag inte sakerna tilln & min telefon verkar slå av inspelningen ibland! & det är inte så att den slår av sig vid samma tidpunkt, nä...en gång slog den av inspelningen efter 9 min & nästa gång efter 34 min.. Får väl försöka fixa det!

Eller så får jag använda papper & penna... det löser sig alltid!

Nu ska jag försöka få mina små att sova...de ligger redan i sina små sängar men den yngre verkar ha svårt att vara tyst idag :)

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0