Snö!

Så underbart vacker & vit var marken när vi vaknade! Stora snöflingor singlade ner och la sig mjukt..

Jag får samma känsla varje gång det snöar. Jag känner ett lugn & en lycka...ja, känslan är obeskrivlig men den infinner sig alltid när det snöar.

så härligt är livet, dessa små stunder av obeskrivlig lycka & glädje överskrider allt.

Att få väcka barna & säga "Titta ut!" & se deras stora ögon när de ser på snön som faller.

Även om det idag tog slut ganska fort för mina grabbar. Sa att nu är det vinter så nu får vi vänta ett år till på sommaren, den yngsta drog filten över huvudet & sa ledsamt..."men, jag vill ju bada i poolen"...

Så härlig kommentar! & jag fick ju då avslöja att jag bara skämtat & att snön skulle vara borta om någon timme..

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0