Nu är jag på gång igen..

..med bloggandet alltså. Min lust för att få skriva av sig har kommit tillbaka även om jag inte kan se det som så mycket terapi längre.

Idag har jag träffat handledaren igen. Ser bra ut mitt examensarbete, jag har kommit in i den fasen som jag mest ogillar! Att sitta & pilla på småsaker runt frågeställning & syfte samt att fixa ihop intervjufrågor. Men det ska jag fixa till idag & sen skicka in för godkännande för nästa vecka ska jag dra igång med intervjuerna.

Men jag känner att jag inte är van att sitta ensam & skriva. På förmiddan går det bra men sen efter lunch så bara väntar jag på att få gå & hämta hem mina små...

Men jag måste försöka, vill göra det här arbetet utan att sitta i sista minuten som jag brukar göra! Att sitta sista dagen & natten & bara skriva, det är jag det! Men inte den här gången! Nu ska jag ändra på det & sitta på dagarna & planera mitt skrivande! Det blir en ny upplevelse!

Idag ska jag fixa färdigt min jobbansökan också så att jag kan skicka in! Ska bli spännande att se vad som händer med mig i juni när jag tar steget in på arbetsförmedlingen. Blir en ny fas i mitt liv!

Nu ska jag sätta lite fart!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0