Intervjuat!

10 barn har idag blivit intervjuad av mig :) Det var svåra frågor men tyckte jag fick en hel del bra svar :) Har också börjat skriva ner intervjuerna & upptäckte ganska snabbt vilken tid det tar! Måste sitta & pausa hela tiden för att jag ska hinna med att skriva...& sen är jag inte världens snabbaste på tangentbordet!

Men imorrn ska jag bli färdig med det & titta på vilket resultat som jag fått fram :) Sen ska resultatet skrivas & diskussionen...sen är jag färdig! Eller nja, det kanske är lite mer men det ska väl gå snabbt!

Men nu är det inte länge kvar!

& fullt upp hela vägen ut med resor nästan varje helg! Men helgen som kommer är ledig men funderar på att åka hem till mammsen & kanske få åka & gratulera 2 killar, den ena för sin 4:e födelsedag & den andra välkommen till världen :) Ska ringa & höra imorrn...

Nu ska jag se färdigt på CSI & sen blir det sängen! Var uppe vid halv 6 i morse så jag är ganska så trött!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Vännen

Ni är hjärtligt välkomna hit om ni ska till Vingi under helgen!!! Skulle va skoj om ni kom!! Men tyvärr har inte vi hunnit köpa nån present till era 2 grabbar som fyllt för länge sen.... får ta det nästa gång vi ska till stan!

Kram

2010-04-27 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0