Idag

åker vi uppåt dalen för att tillbringa helgen i Vingi :) Ska försöka hinna upp så vi kan se på brasan som de tänder vid Kvistbergsskolan..det är ju viktigt för barna :)

Sen ska vi hinna träffa några vänner & passa hundar...kanske hinnert vi vila lite också :)

Idag ringde jag vikariebanken här, skickade in en intresseanmälan för över 2 veckor sen! Men jag var med i nästa grupp så nu höll de på med att ringa referenser, får väl hoppas att de får tag på mina så att jag kan börja vikariera lite smått innan sommarlovet :) Skulle behöva pengarna & jag tycker det börjar bli lite långtråkigt att sitta här ensam varje dag ;)

Är ju snart färdig med mitt examensarbete, har bara diskussionsdelen kvar nu & litte pill men det är bra för att vara jag!! Jag brukar ju sitta & ha massor kvar de sista timmarna, inte denna gång! Men vet ju inte vad handledaren tycker om det jag skrivit! Men det ordnar sig, det är ju ett tag kvar innan det är dags för opponering!

Nu ska jag gå & hämta hem kidsen..sen ska vi packa färdigt så att vi kan åka direkt stefan slutar..

Ha en bra helg för det ska jag ha :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0