Måndag igen..

Så var det måndag igen & allt som ska hinnas göras! Motivationen är alltid låg på måndagarna, ingen lust att läsa! Men jag vet att jag måste så jag försöker...men när man läst några rader har jag ingen aning om vad jag nyss läst. Motivationen stegras sen under veckn & på fredagarna kan jag läsa hur lätt som helst, har svårt ibland att sluta & bara lägga bort böckerna.

Denna helgen har jag varit ledig! Bio, McDonalds, skogspromenad, film, handling, städning...men inget skoljobb! Det har varit skönt att bara ägna sig åt Edvin en stund, han behöver det! Sen har vi längtat efter Pontus allihop! Att bara ha Edvin hemma är som semester! Men det är väl så, ett barn är svårt men att ha två är ibland 10 ggr svårare! & sen vill jag ha flera!? Undrar hur det ska bli då ;) Nä, men vi är en familj & när någon är borta är det jobbigt! Men alla behöver ibland en stund ensam, utan brodern som alltid är med...speciellt nu när de går på samma avdelning...de är ju två olika individer!

Igår var vi på promenad vid Bergviks udde. Det blåste ganska hårt & vågorna var stora när de kracshade in mot stenarna. Så vackert det var...så härligt det kändes att stå & titta ut över denna fantastiska Vänern med de stora vågorna när vattnet yrde omkring...

Nu måste jag försöka läsa lite!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0