Fullt upp & lite till!

Det rullar på, allt går så snabbt! Helgen sprang förbi & här sitter jag & ska läsa Pippi Långstrump & ska snart åka till universitetet..

Inte för att jag inte hann mycket i helgen! Kulturknatta, kulturnatta, bio - Flickan som lekte med elden!, musikal - Sunset Bouleward, städa kaninburen & rasta kaninerna på gården, städa i huset...ja mycket har vi hunnit...& inte att glömma en massa läsning!

Måste säga att bion var riktigt bra! Men böckerna är bättre, mycket som inte framkommer i filmen..men det viktigaste. När jag började läsa första boken var jag tänkt att sluta vid de första sidorna, fattade noll! Men jag fortsatte, tvingade mig vidare & efter 100 sidor kunde jag knappt lägga bort boken! Rekommenderar dem!

Musikalen - fantastisk! Trots att det bara var genrep, fick gå gratis genom universitetet.. Maria Lundqvist är fantastisk & de andra också, trots att jag inte riktigt vet vilka de är! Tror kanske att jag ska gå igen när det är premiär & se om man ser någon skillnad..

Livet rullar på...

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0