.?.

Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Men sorgen i hjärtat

Kan ingen se

 


Idag är ingen bra dag..känner mig tom, ensam, ledsen & jag vet inte varför...

Idag är ingen bra dag..

Inget är som det ska, det snurrar runt, vet faktiskt varken ut eller in...

Jag vet att det finns dåliga dagar då inget funkar, igår kväll var en sådan..tvättberget stort & maskinen trasig, såg ut som ett bombnedslag..men nu är tvättmaskinen hel, tvättberget minskar, det mesta ihopplockat men det känns inte bättre..

Känns som jag är i en fas i livet då jag inte vet något...

Vill så mycket men inget sker...står här utan att veta...

Sluta aldrig hoppas

Sluta aldrig be

Sluta aldrig drömma

Under kan ju ske


Kommentarer
Postat av: Tina

Usch sånna dagar är inge bra att ha... Skickar en stor kram och hoppas att det rättar till sig!

Kramiz

2009-09-20 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0