...

Så sitter jag här & inne på sina rum ligger mina grabbar som inte vill sova.. den ena ropar mamma hela tiden & nu börjar den andra också..förut låg de & ropade till varandra så det är väl bättre så här!

Jobbigt är det när det ska vara så...men jag vet att de inte kommit in i rytmen efter sommaren än så det ska väl vara så ett tag till kanske!?

Kanske, kanske åker vi till Ullared till helgen..mamma har lovat att vara barnvakt iallafall, sen hade hon fullt upp ganska många helger som kommer efter.. men jag har inte pratat med Stefan än! Men han har nog inget emot det kanske! Vi måste ju, barna har inga kläder & de har samma storlekar så nu är det slut på att ärva efter varandra!

Nä, nu får jag nog gå till de där skrikande, underbara pojkarna :)

Kramis

Kommentarer
Postat av: vännen

jag vill oxå...... vill oxå........ ;)

2009-09-01 @ 21:58:31
Postat av: vännen

jag vill oxå...... vill oxå........ ;)

2009-09-01 @ 21:58:46
Postat av: Malin

Undrar om det var fullmåne, du är den fjärde jag hört som har barn som vägrade sova igår. Plus min egen hulligan...

2009-09-02 @ 15:29:15
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Fia

Plus mina TVÅ!! Brukar aldrig va båda, men tisdags kvll var totalt omöjligt... Lustigt!

2009-09-03 @ 13:17:55
URL: http://emmyoemil.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0