Till mina kära vänner..

Har fått så fina kommentarer av mina vänner, de värmer & de glädjer mig! Är så härligt att få höra positiva kommentarer ibland.. & nu behövdes det mer än ni anar! Allt som hänt här har fått mig att tvivla på min egen förmåga...även om jag känner att jag gör så gott jag kan & vet att Stefan gör det med.

Elin: Jag vet att du/ni kommer göra det samma med era barn! Du är en underbar människa & jag är glad att jag hittat dig :)
Vännen: Tack för dina fina kommentarer alltid! De värmer & de glädjer mig.

Ni är speciella & kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta..

Tack alla underbara vänner för att ni finns här med mig på livets (ibland krångliga) väg! Ni är ett underbart stöd att ha vid min sida!

<3
Kramisar



Kommentarer
Postat av: vännen

Jag är så glad att du är min vän... vi vet alltid var vi har varann, trots att vi bor långt ifrån varann! Ibland går det lång tid mellan vi pratar m varann, ibland pratar vi med varann oftare!! Vi har verkligen varit vänner sen vi va små knoddar, har många minnen, både bra å mindre bra! Men 1 grej har etsat sig fast i mitt minne å kommer ALLTID att finnas där. Vi gick på transtrand å du hade det fruktansvärt jobbigt.... en dag ringer du å säger att ni är på ett "hemligt" ställe... du skulle komma till skolan å hälsa på å jag minns att jag grät när jag träffade dig, va så rädd att du skulle flytta från oss!! Å när vi åkte pulka i stigen, du, jag å E.N, å det hände en liten olycka pga allt skratt... :) Ja minnena är guld värda!! jag är så himla glad att vi aldrig växt ifrån varann... vi är olika men ändå så lika!! Det är väl det som binder oss samman!

1 grej som grämer mig är att jag inte meddelade dig att jag va gravid m första ungen..... men jag tror jag har talat om anledningen för dig!! Snälla, Förlåt mig, för det!!

Kram i massor!!

2009-10-31 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0