Roligt & inspirerande

Det säger jag nu efter några veckors hårt slit med skönlitteratur...men nu har jag fått upp ögonen för andra synsätt, börjat fundera på vad det är jag läser & varför författaren kan ha skrivit på ett visst sätt.

Det är så himla roligt att studera, så roligt att vidga sina vyer. Hade sån negativ inställning när jag började denna kurs. Nu börjar den närma sig slut...bara en skönlitterär bok kvar att läsa & en tenta...sen så börjar andra delkursen, förhoppningsvis är den lika spännande & lärorik.

Med mig i min ficka har jag ett flertal tips på skönlitteratur som jag bara måste läsa! Att använda skönlitteratur i undervisningen tror jag kan vara riktigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0