Nu är tentan gjord!

& det är så skönt, nu är det några veckor innan nästa! Satt i 2 1/2 timme, tre stora frågor & tolv inlämnade blad! Tror aldrig jag skrivit så mycket & så fort förut! Nu efteråt känns det faktiskt bra, tror jag fick med allt..men samtidigt vet jag att det är läraren som bedömer & denne kanske inte tycker jag fått med något! Vi får väl se när jag får den tillbaka & vilken dom jag får i så fall. Kunde inte gjort det bättre iaf, har läst & skrivit & läst i 10 veckor, tror jag lagt ut mycket mer än 40 timmar i veckan! Men jag har också märkt av en utveckling hos mig som läsare & det gillar jag! Tycker att det varit roligt, fastän jag ibland känt att det varit mycket.

Så vad väntar nu? En ny delkurs i svenska, vet inte vad den heter..men tror det är mer grammatik & sånt. Det ska nog bli bra det också!

Annars är det fullt upp med barn & allt som hör till! Det rullar på, alldeles för fort! Får nästan panik! Så mycket jag vill hinna med som får stå & vänta. Men det är väl så det är! Prioritering hör till vardagen.

Nu ska jag sätta igång & läsa lite inför andra delkursen innan barna ska hämtas! Det är lika bra att börja direkt så kanske jag kan ligga lite före så det inte blir så mycket på en gång!?

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0