Min mormor - saknar dig <3

Ibland kommer jag på mig själv att fundera på om jag ska åka till min morfar & mormor snart, då plötsligt slår det mig att mormor inte längre är där. Hon finns nån annanstans...

Härom dagen kom Pontus & sa: jag saknar gomma & gammelfarmor, jag längtar efter dem

Sorgen som finns efter dessa människor som påverkat hela våra liv & de vi är idag är stor. Saknad efter att inte bara kunna åka dit & få sig en karamell eller ett snällt ord.

Saknad & längtan efter att få höra deras röster..

Tacksamhet för att vi fått haft de nära hos så länge, sorg för att vi inte kunde ha dem där för alltid.

Snart är det jul, har börjat tänka på julklappar, en första jul utan min mommo...det var min mommos högtid, maten som bara hon kan göra, julklappshögen som bara växer för varje år, kalle anka & jultomten... Hennes glädje att få ha alla nära (även om hon kunde vara lite stressad!). Det kommer inte vara det samma, men ändå en jul, en jul som våra tankar finns hos henne, hon finns med oss.

Sorg & saknad...liv & död...


Älskar dig vår ängel <3


Kommentarer
Postat av: vännen

kan tro att det känns svårt många gånger, speciellt när det gäller de olika högtiderna, speciellt julen! Hör av dig om du känner för att prata!

Kram

2009-10-02 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0