Lövhoppning!

Först fick vi kratta ihop en stor hög med löv..alla hjälpte till både stora & små :)



Sen var det dags att hoppa & gissa om inte både stora & små gjorde det med :)









Lianen i trädet hängde bra för att svinga sig!







Tror att vi har tjänat in en städdag då det blev 7 stora sopsäckar fulla i löv!



Kan säga att jag har hur många underbara bilder som helst..alla lika bra! & det var så roligt att få hoppa i löv, jag gjorde allt det jag med & Stefan bad om att få ta kort men jag höll kameran hårt & gjorde en kullerbytta ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ni ser ut att ha kul nu på hösten. Jag vill så gärna komma och hälsa på er nån dag. <3

2009-11-01 @ 18:19:55
Postat av: Carolina

Ni ser ut att ha kul nu på hösten. Jag vill så gärna komma och hälsa på er nån dag. <3

2009-11-01 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0