Lite mys..

i badkaret med mina små gullpojkar :) Så härligt!

Sen fick pappa komma & hämta de två så satt jag där ensam...tog hand om mig själv en liten stund & rensade hjärnan lite.

Känner att tiden inte räcker till! Jag hinner inte gå ut på mina promenader, & jag saknar dem! Det är så skönt att få gå ut & bara vara en stund..få känna hur krafterna laddas. Så varför tar jag mig inte tid? För det första så har det varit så mycket som ska hinnas, mycket läsning har det blivit. För det andra så blir det så mörkt så fort...& det kanske är skönt det med men där jag har min runda är det kolsvart! & jag är väl kanske lite mörkrädd... Så alternativet är att gå runt på alla gatorna, vilket jag inte tycker är så roligt alltid.

Men jag vet att jag måste, för att orka. Ta en promenad om kvällen. Det måste jag!

& göra matsedel! Har varit inne i en tråkig matperiod, då vi inte har någon ork eller lust att laga mat. & alltid samma mat, dålig variation & med det så tråkigt att laga mat..& komma på mat! Så imorrn ska jag sätta mig & göra en matsedel tillsammans med barna. Lite nya, roliga recept!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0