Lite beröm värmer!

Speciellt som man har hållit på i några veckor & inte tyckt att man fattat något! Men till slut ramlade poletten ner & idag känns det ok...eller faktiskt ganska bra! Lite oroväckande är det, tänk om jag tar det för lugnt... nä - det gör jag inte! Vill klara denna tenta..

idag pratade läraren med alla studiegrupper, alla uppgifter vi gjort fick vi beröm för - Ni har fattat vad det är jag menar sa hon. Det kändes så skönt, att vi faktiskt gjort det bra! Sen sa hon att vi skulle inte ha några problem med tentan...undrar hur hon menar då?! Som studiegrupp funkar vi bra, vi sitter & diskuterar & slår våra kloka huvuden ihop...men på tentan sitter jag där själv utan nån att fråga om det kan vara si eller om det är så.

Nu sitter jag & tittar på älskade Betty samtidigt som jag skriver...funkar inge vidare så jag får skriva en annan dag!

Ville bara dela med mig av berömmet vi fått idag - det kändes skönt!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0