...

Ja, jag tycker inte om två av mina grannar! Har inget över till dem! De sa saker till oss när Pontus gjorde en dum sak som jag varken kan eller vill förlåta eller glömma. För mig finns de inte...då kan det vara bra där!

Men nu har det uppstått ett litet problem. Pontus hälsar på alla, ja alla. Vi har inte sagt något till honom om grannarna så givetvis hälsar han på dem. Men de hälsar inte tillbaka. Nu kan man tycka att detta inte är ett stort problem men nu har Pontus upptäckt att de inte hälsar & tycker det är konstigt då de hälsat förut. Så vad säger jag till Pontus? Ska jag säga att de är arga fortfarande för en sak som hände för flera månader sen, som alla andra har glömt & förlåtit men inte de?? Har försökt att inte bry oss om det hela, & det har funkat...

men hur funtad är man om man inte kan förlåta en fem-åring?? Tycka vad de vill om oss, jag tycker vad jag vill om dem men lite sunt förnuft borde säga att historien är avslutad?

Vad säger jag till Pontus??? Försökte förklara att de fortfarande var arga, men då frågade han varför ingen annan är det??

Älskar min lille son, han vet vad han har gjort & han vet att det var fel...


Kommentarer
Postat av: Vännen

Ja vad säger man??? svårt detdär...

Hoppas det ordnar sig

Kram

2009-10-18 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0