Ännu en helg...

...är på de sista timmarna. Så snabbt helgerna går, med städning, umgås med barnen...man vill hinna så mycket så det känns som man inte räcker till, att man tagit sig vatten över huvudet..samtidigt så gör vi så gott vi kan & alltid så kommer barnen först.

Så vad har vi hunnit med?! Både städning & byte av gardiner, tvättat ett antal tvättmaskiner, haft fulla huset med barn, lagat god middag, sett på tre filmer (kanske blir det en till ikväll?)...& en massa gos :) & lite gräl :(

Sen har jag faktiskt hunnit läsa en del också, tentan närmar sig... frågar mig vad jag ska kunna på tentan mn har ingen aning, tror ingen vet något! Tror det är bra om man kan ordbajsa...det kan inte jag! Hatar att sitta & skriva såna tentor...men kanske är det bra att man utsätts för det, kanske blir jag bättre med tiden...Det ordnar sig alltid!

Nä, nu måste jag läsa färdigt!

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0