6 månader av oändlig sorg & saknad...

Idag är det 6 månader sen som min älskade mommo tog sitt sista andetag & lämnade denna jord..Finns inte ord att beskriva den sorg & saknad jag känner. Ibland tycks det vara igår jag tog bilen & åkte för att säga hej då, ibland känns det som det var evigheter sen...

Livet går vidare, men saknaden efter att mommo skulle dela detta med oss är stor..

Pontus förstår, han vet, han pratar om henne ofta...Igår sa han att han skulle vilja prata med henne igen, ville berätta något för henne...han skulle gå till graven när han åkte upp nästa gång & prata med henne men han ville gärna att hon kunde svara men visste att hon inte kunde.. Men hon hör mig sa han då.. Det känns bra att han fick följa med & ta ett sista farväl <3

Så står vi alla här, utan vår älskade mamma/mommo/gomma...Så söt hon var, så snäll hon var, så otrolig hon var..

LÄNGTAR EFTER DIG
- av Siv Andersson

I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.


Kommentarer
Postat av: Vännen

Skickade dig å de dina en liten tanke idag i kyrkan när prästen sa "Vi tänder ett ljus för S.J" Det va så himla fint där, flera ggr hade jag tårarna i ögonvrån.... jag är känslig i vanliga fall men i mitt tillstånd nu är jag, om det går, ännu mer känsligare!!

Kram

2009-10-31 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0