Trevlig helg!

Har haft en trevlig helg med middagsgäster på lördagen & tårta på söndag! Skönt & lugnt har det varit. Blev positivt överraskad av mina pojkar i lördags, den minsta somnade direkt när han la sig i sängen & den större han byggde lite lego & ritade några bilder innan han också somnade..detta medans vi här nere sjöng singstar & hade trevligt sällskap :) Middag, singstar & sällskapspel det bestod lördagskvällen av!

Var seg igår men bakade tårta med sönerna som vi avnjöt efter middagen...annars var det en lugn söndag, tror vi var lika sega allihopa! Känner mig seg idag med, funderar på om man snart blir sjuk...har inte tid med det nu! har så mycket som jag ska hinna med nu innan jul.

Idag ska jag på röst- & talanalys som ingår i denna kurs..ska bli lite spännande att se vad hon säger. Det kan väl vara bra att få lite tips..vet ju dock inte riktigt vad vi ska göra..men det blir nog bra!

Nu ska jag läsa lite innan jag ska åka till KAU..slutar inte förrän 16 idag, sen blir det hem & påbörja maten, hämta Stefan & åka på utvecklingssamtal för Edvin. Imorrn ska Stefan på föräldraråd & på onsdag har han stängning & på torsdag är det utvecklingssamtal för Pontus..& sen är det fredag igen :) Får väl se hur tiden räcker till i veckan men det är skönt att snart ha utvecklingssamtalen avklarade.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick röst-& talanalysen??

Kram

2009-11-10 @ 21:29:42
Postat av: vännen

hur gick röst-& talanalysen??

Kram

2009-11-10 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0