Ps 3!

Yes! Äntligen har Stefan åkt för att köpa playstation 3! & inte bara det..trådlösa singstar mikrofoner med! Hoppas bara att det är lika bra som jag tror! Det bästa är ju singstarstore, där man köper hem de singstarlåtar man vill ha & slipper de man inte sjunger! Ska bli skoj att få prova de nya mikrofonerna idag :)

Ja, vi är nog lite tv-spels nördar..men inte så farligt! Har bara ps 1, 2 & nu 3 & ett x-box...spelar dock inte så mycket på något, förutom då att jag sjunger singstar. Stefan spelar heller ite så mycket, kanske en liten stund när han lägger barna eller när jag inte är hemma. Men jag skulle vilja ha flera spel! Bl.a. nintendo WII & xbox 360..men det får vänta :) Pontus & Edvin är väl snart så stora så de också ska börja spela!

Nu är de hemma så nu ska Ps3 kopplas in & testas :)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0