Måste bara..

..för jag tycker så mycket om att få andra att fundera & tänka efter! Kanske är jag hård ibland, det vet jag om..& visst retas jag mycket - det gör jag!

Just nu är det stora ämnet vaccinet! Jag bryr mig faktiskt inte om ni tar den eller inte..tycker att det är upp till var & en. Bara man själv känner att man gjort rätt & att man tar konsekvenserna av det sen.

Idag säger vi nej frågar du mig imorrn kanske jag svarar ja..har inte bestämt mig än & när jag väl gör det kanske vaccinet är slut så jag inte behöver besluta om det ;)

Jag är som jag är jag!

Idag har barna varit hemma..märks inte av att Pontus har varit sjuk! Full fart som vanligt. Inget gjort har jag fått & nu har jag stora bekymmer med middan! Vi får väl se om Stefan har några förslag när han kommer hem.

Tittade runt lite på bloggar & slutade vid hoppets stjärna..ska skicka ett julpaket eller två..& barna blev glada! Pontus kände nog lite att han hellre ville skicka till barn i Afrika men när jag förklarade så verkade han tycka att det skulle bli skoj. Så nu får vi något att plocka med :) & någon kanske blir glad..

Nä..nu måste jag gå & kolla i skåpen om det finns något..

Kika in på vaccinationsfaran.se ..men ta det med en nypa salt! ;)
& nu ska jag sluta med att kommentera alla inlägg om svininfluensa & vaccinet! Gör som ert hjärta säger <3

Kramizar

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så glad jag blir att ni ska skicka julpaket!! Det ska ju jag också göra:)

2009-11-13 @ 21:22:51
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0