Längtar..

..tills imorrn eftermiddag då jag får lägga allt åt sidan & starta färden till Stockholm :)

Känner att jag behöver det..att bara vara ledig utan en massa måsten..

Men samtidigt har jag fått ett lugn över studierna...tycker det är roligt att få vara på KAU...känner att jag inte behöver stressa eller skynda för jag klarar det...det är bara mina egna krav som ställer till det! Alltid vill man mer än man klarar av & för mig leder det till stor besvikelse...Känner mig både glad & ledsen över att bara ha en termin kvar sen...sen då?? Men det finns mycket jag vill läsa mer av..så det dröjer nog inte länge förrän jag är tillbaks...engelska tror jag står först!

Nä, nu ska jag göra färdigt barnintervjun & skicka in! Det är inte mycket kvar på den, bara några småsaker..inlämnad en hel dag för tidigt! Det är inte likt mig! Jag brukar sitta & skriva sista dagen..de sista minuterna!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag hoppas verkligen att du kan släppa taget av studierna å bara njuta av helgen i vackra underbara Stockholm!! Ni får göra er en tur på NK på skyltsöndag.... hörde ryktas om att det är underbart att vara där då!!

Hur är det med moffen?? Hoppas han repat sig å snart är hemma!!

KRAM

2009-11-25 @ 12:33:15
Postat av: Elin

Hmm..Undrar vart lillsyrran har fått sin prestationsångest från tro.. ;o)

2009-11-25 @ 12:49:18
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0