Julpynt!

Idag är när jag kom hem från KAU så hade barna julpyntat här hemma, tomtar överallt & ljusstakar & stjärnor i fönstret. De var så stolta över sitt verk! Så härligt att få plocka fram & börja göra julfint :) Även om det är i tidigaste laget men till helgen är vi i Stockholm & har ingen lust att julpynta på söndagkväll när vi kommer hem så det känns bra att det är nästan färdigt. Har ju inte bytt gardiner än! Tänkte att stryka dem iaf innan vi åker till Stockholm.

Imorrn ska jag åka & göra lite grupparbete på förmiddan, sen på eftermiddan ska jag byta av Stefan så han får åka & ha drop-in fika & jag ska vara hemma med mina gofisar <3 Fast jag tror nog det blir lite plugg...kanske kan sätta på en film en stund så kan jag läsa lite..vi får väSe hela bildenl se!

Nu måste jag göra lite mer på tentafrågorna!


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0