Idag..

..har jag fått mycket gjort! Men jag har mycket kvar att göra över helgen. Bl.a. ska jag göra en barnintervju, passande nog har jg en son i rätt ålder & en systerdotter i samma ålder! perfekt!!!

Nu är Stefan ute & kör med Mickis..hoppas de kommer hem snart för då ska han lägga barna & jag börja göra några tentafrågor. Toan är städad nere & dammsugningen avklarad...Stefan ska få ta övervåningen ;) Det är bra att ha två våningar & ta varsin!

Moffen ligger på sjukhus igen...känns som det är mycket av det nu! Nu har han fått pencillin..så hoppas att han kryar på sig snabbt & får komma hem.

Det är så mycket med allt alltid! Aldrig kan det vara lugnt! & sen är det tenta direkt efter jul samt ett skriftligt arbete & ett seminarium! Så mitt jullov kommer vara fyllt med plugg:( Men lite tid för annat ska jag allt ha också! Kvalitetstid med barna & lek i snön :) Härligt! Längtar!

Nu ska böckerna fram & datorn läggas åt sidan!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: vännen

Plugga inte ihjäl dig kära du!!

Vad säger du om Branäs på juldagen?? Fick alldeles nyss en fix idé om det.... men imorgon kanske jag ångrat mig!!! Jag vet inte egentligen om jag vill dit!!

Kram

2009-11-20 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0