Härligt!

äntligen tog jag mig i kragen & tog mig ut på en liten joggingrunda! Måste bli bättre på detta! Ska försöka hitta en kvällsslinga, så att jag har någonstans att gå på kvällen. Mår bättre både i kroppen & själen, det mräker nog alla runt omkring också!

Tråkigt var det när vi vaknade & upptäckte att all snö som föll igår kväll var borta! Hade velat vara ute i snön & leka lite!

Nu ska jag inta duschen! ..föreningen har bestämt att vi ska bli lite mer miljömedvetna & spara vatten! Hjälp! Tror att vi nästan ligger högst på listan över vattenförbrukning! Det är ju bra om man tänker på miljön men jag tycker kanske man kunde göra något mer då än att bara spara vatten! Gör ett miljöprojekt eller något annat..nu känns det som att det är för att spara pengar inte för miljön!

Ikväll ska jag försöka lägga in några bilder..men vi får väl se!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0