Grattis moster!

Idag fyllde moster år..nämner inte hur många men kan säga att hon är lite äldre än mig ;) Får sända ett grattis här över bloggen så grattis, grattis & hoppas du haft en bra dag trots allt jobbat som ska göras.

Imorrn är det dags att börja 2:a delkursen. Introduktion & föreläsning blir det på KAU imorrn..en heldag :( Men känns som jag är bra med från början nu..har hunnit läsa en del, får nog resten av böckerna imorrn..så det är bara att fortsätta läsa & kämpa. Snart är det bara en termin kvar av lärarutbildningen..funderar på vart vi ska ta vägen då!? Kanske blir vi kvar här, kanske inte..finns mycket som ska stämma. Pontus börjar skolan, Stefan har fast jobb här, Edvin trivs på dagis..ja, det blir nog till att timvicka & hoppas att man får jobba lite!

På lördag blir det party med brudarna hoppas jag :) Längtar dit..få släppa allt & bara vara med underbara vänner :)

Idag ska jag se silent library..förväntningarna är ganska höga så vi får väl se! Ser roligt ut på reklamen iaf.

Nä, nu ska jag ta dosan av Stefan som nyss satte på National geographic!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0