39 ord & ett betyg!

39 ord! Det ska du vara stolt över vännen! Inte lätt att göra något man verkligen inte tycker om men man växer när man gör det!

Äntligen har jag fått betyg på 1:a delkursen..SKÖNT! Då kan jag fokusera vidare & vet att jag inte har något bakom mig som håller mig fast. Så nu blir det fokus framåt & hoppas att denna delkurs blir lite mer spännande än den verkar vara.

Har iaf gått på en underbar föreläsning idag..handlade om barnsamtal, att se & lyssna på barnen & hjälpa dem att sätta ord på det. Inspirerande!

Nu blir det criminal minds & sen en film tror jag!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja 39 ord var mycket :) ... tänka dig att stå i kyrkan inför en massa folk, prästen, tolken, vara höggravid, å vara jävligt nervös!!!!! men f*n va jag växte.... kände att mina byxor blev koooorta ;)



Men jag kan faktiskt tacka läraren på komvux att jag fixade det... hon peppade mig så att jag skulle klara det!!! Vad gör man inte för guddottern/brorsdottern???

Kram

2009-11-12 @ 22:28:12
Postat av: vännen

ja 39 ord var mycket :) ... tänka dig att stå i kyrkan inför en massa folk, prästen, tolken, vara höggravid, å vara jävligt nervös!!!!! men f*n va jag växte.... kände att mina byxor blev koooorta ;)



Men jag kan faktiskt tacka läraren på komvux att jag fixade det... hon peppade mig så att jag skulle klara det!!! Vad gör man inte för guddottern/brorsdottern???

Kram

2009-11-12 @ 22:28:53
Postat av: vännen

ja 39 ord var mycket :) ... tänka dig att stå i kyrkan inför en massa folk, prästen, tolken, vara höggravid, å vara jävligt nervös!!!!! men f*n va jag växte.... kände att mina byxor blev koooorta ;)



Men jag kan faktiskt tacka läraren på komvux att jag fixade det... hon peppade mig så att jag skulle klara det!!! Vad gör man inte för guddottern/brorsdottern???

Kram

2009-11-12 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0