Snart helg..

Imorrn blir det grilla & party med brudarna..ska bli skojigt! Längtar! Länge sen vi var ute nu, men det är så mycket annat som ska hinnas med hela tiden.

Pontus har börjat fotbollsskola, skojigt med första idrotten! Imorrn är det dags igen, han missade förra veckan, så detta är andra gången för honom. Roligt med fotboll, önskar att jag själv spelat det! Jag tror dock inte att Pontus kommer bli fotbollsspelare, men det vet man ju aldrig!

Nästa vecka är sista dagisveckan inför sommaren & sista veckan för Edvin på sagoskogen, han ska börja på Pontus avdelning Tallbacken till hösten. Ska bli tråkigt att lämna de tre goa fröknarna på sagoskogen men får väl hoppas att om jag får en ny bebbe att denna får börja där! & de finns ju ute på gården ändå! Ska iallafall fixa en liten present till dem för att tacka för dessa åren...vet dock inte vad. Tänkte på en sån mugg där det står "världens bästa fröken", Vill att det ska vara nåt de kan ha kvar, längre än en blomma.. Någon som har förslag??

Idag fick jag tillbaka min valbara undersökning... förstår inte riktigt hur betygsättning görs ibland! & inte är det rättvist heller! Det är det som irriterar mig, att få godkänt är bra, men om man jämför alla som har godkänd så är det stor skillnad mellan de som ligger på högt G & de som ligger på lågt G...ska det finnas betyg, som jag tycker är helt onödigt, så ska de vara rättvisa! Hoppas på ett nytt system där det finns fler nivåer! Som visar varje students förmåga..

Ikväll ska jag med Mickis på handledarutbildning, tänk att den lilla tjejen har blivit så stor att hon ska övningsköra! & med mig dessutom, undrar hur detta ska sluta... ska varna innan vi ger oss ut på vägarna!

Tack & hej för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag hittat hit!:) "Snor" nog ett par av ordspråken om det är ok?;)

2009-05-28 @ 13:35:54
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0