Lärare...

Är så trött på lärare som 
                 ändrar förutsättningar för olika arbeten
                 yttrar sig om sina åsikter

                 låter olika elever ta mer eller mindre plats

                 inte godtar ursäkter om förseningar av arbeten

                 inte uppmintrar argumentation
                 inte fattar att vi har liv utanför skolan också
                 osv.
Skulle kunna klaga i evighet på några av mina nuvarande lärare... det får de se på kursutvärderingen - har gjort en lista bak i kollegieblocket! Har tyckt att mina lärare på universitetet varit bra annars, favoriterna finns på NIV såklart!
Men det är snart slut nu. Några arbeten som ska skrivas & lämnas in, nån redovisning... & så har jag tenta i augusti! :(

Jag vet iallafall hur jag INTE ska bli som lärare!

Men ett långt härligt sommarlov ser jag framemot :) Ska åka & köpa pool till mina sötisar nån dag & kanske en baden-baden till mig så jag kan sola lite!

Nu måste jag skriva färdigt min valbara undersökning...

Ha det gott!
Kramms


Kommentarer
Postat av: Vännen

Åk å köp en pool å en baden-baden du, å passa på å njut av ledigheten, utan alla dessa måsten!! Du, om någon är VÄRD att få ta det lugnt!!

Å strunta i klassfesten, det skulle jag gjort!!

Kram

2009-05-28 @ 00:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0