Klassfest?

Har pratats en del om klassfest nu på slutet, jag blir bara arg så jag struntar i den. Ibland är det svårt att kombinera föräldrarollen, skolan & sambons jobb, men det som gör mig arg är att inte andra fattar - eller som inte bryr sig! En klassfest mitt i veckan, ja det kanske skulle gå, men Stefan har stängning, dagis har vårfest, jag ska upp på morgonen... bara för att de utan barn kan ta sovmorgon när som helst eller inte har något att passa på veckorna så har andra det! Ännu argare blir jag när man undrar varför inte fredag? Nä för då måste man träffa sina pojkvänner, som tydligen inte kan klara sig själva några timmar... Vad är det som är viktigt??? Kan man inte släppa killen?? Ska jag släppa mina barn istället??

Kanske inte mycket att bli irriterad om men det är sån jag är! Eller jag blir nog inte lätt irriterad men när jag blir det så märks det... kanske inte en bra egenskap men jag är som jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0