Jag saknar er...

Nu har begravningen varit, så vacker. Mikaela - du sjöng så vackert, har aldrig hört något vackrare. Rebecka & Carolina spelade gitarr. Mormor skulle varit nöjd - det var en gudomlig upplevelse att höra dessa 3 barn sjunga & spela!
Det var en jobbig dag för oss alla. Pontus fick följa med, han tittade på sin gomma & fick lägga sin teckning i hennes kista... Han hade några funderingar & tankar efter, bl.a. vaför hon såg ut så & varför hon var röd på hakan men jag tror att vi kunde förklara för honom. Många fina blommor smyckar hennes sista viloplats... Vila i frid  Mommo

Har varit i Vingi en hel vecka, & det är så tomt där utan mommo, & moffen som ligger på sjukhus...Moffen hade permission tisdag-torsdag men han fick åka ambulans på onsdagskväll... nu har han vätska i lungorna & lunginflammation igen... Kan han inte få bli frisk snart så han kan komma hem?

I tisdags så somnade Stefans mormor in...det var skönt för henne, hon har legat & haft ont länge... RIP Minnie

Saknar er så det gör ont i hela kroppen...

Två veckor kvar av skolan, sen ska jag ha sommarlov i 11 veckor.. ska bli skönt att bara vara hemma med mina små! Får försöka hitta på något att göra med dem, men vi har ju Mariebergsskogen. Sen kommer det besök - Emmsan ska va här & Mickis säkert med! Ska bli skojigt!! :)

Ska försöka renovera lite i lägenheten över sommaren, ska tapetsera nedre plan, & hallen uppe ska målas & en vägg ska lagas - Pontus buttade dörren så den small in i väggen & vips fanns där ett stort hål. Men det är inte konstigt med dessa väggar som inte håller för nåt!

Nu ska jag sticka iväg till affären medans teliagubbarna jobbar på!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Vännen

Sitter här med tårar som rinner... borde sova... men men!! Du skriver så bra!! Många miljoner KRAMAR! Du vet väl att jag tänker på dig å din familj OFTA!??! KRAM

2009-05-28 @ 00:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0