Dagen efter..

Har piggnat till lite nu på kvällen - efter en rolig & trevlig kväll med tjejerna. Grill & Prat & kubbspel & Nintendo WII & sen fick jag leka lite bartender, i den nya & snygga baren de byggt ( Ni kan ju ringa om ni behöver en bartender nån kväll - ställer gärna upp)! Blev kanske nån öl för mycket, men va gör väl det? Hade sanslöst roligt må jag säga - speciellt när det var en kille som började strippa! Fick dra upp byxorna på honom & knäppa - ville inte riktigt se allt ;) Sen träffa jag en kille som gick på högstadiet samtidigt som mig, kanske inte det bästa när man är lite lullig & kaxig, hoppas att han var likadan, men det tror jag nog! Tack till alla er som medverkade under kvällen, det gjorde vi bra!
 
Du lilla vännen - du vet vem du är - förlåt för vad jag sa & gjorde igår natt - det blev lite fel mellan oss, hoppas att allt är lugnt nu!! En stor kram till dig!

Så när kvällen kom blev jag lite piggare, har städat & fixat uteplatsen på baksidan - riktigt trevligt blev det! Sen var det dags för framsidan, nymålat staket & Stefan oljade golvet, planterade blommor i rabatten.. så nu blir det nog fint snart! Bara man får ställa tillbaka möblerna & sätta lite blommor i krukorna!!

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen & så hoppas jag att mina killar kommer med frukost på sängen imorrn! Det önskar jag mig på mors dag, en riktigt god frukost, avnjuten i sängen!

Så till alla mammor därute - ha en riktigt trevlig mors dag! Ta det lugnt & njut av de små underverken!

Kramms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0