Vill så gärna...

Ja, vad är det jag vill?? Jag vill så gärna...Jag vill så mycket...Skaffa hus...Gifta mig...Åka på en lång härlig semester...Renovera stort...Skaffa nya möbler...Slippa oroa mig för de sista slantarna varje månad...Slippa be Stefans föräldrar om pengar till hyran på sommaren...

Men...

Jag är supernöjd med det jag har...en underbar sambo...två underbara killar...en fantastisk släkt...underbara vänner...två söta kaniner...snart en utbildning...mat på bordet...svärföräldrar som ändå hjälper till när det kniper...ledig hela sommaren...

Men...

Man vill ju alltid ha mer! Varför är det så??? Och allt jag vill ha kostar pengar...pengar som vi inte har...men vi jobbar & vi sliter...en dag så har vi också pengar...pengar till hus...pengar till en långsemester..

Jag ska iallafall renovera lite...även om det inte blir så mycket...

Jag är iallafall glad för det jag har - LYCKA - vilket inte alla pengar i världen kan köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0