Vilket väder...Gå & rösta!

Usch & fy så varmt det varit idag! Längtar redan till hösten med alla de underbara färgerna som då kommer..

Idag har jag legat ute på ballen & läst ett arbete som jag ska opponera på..jag hade en vanlig bordsfläkt som stod i dörren & blåste på mig, då gick det bra men när jag skulle gå & hämta barna blev det  potthett...& då blir jag på dåligt humör. Gick hem & försökte sysselsätta barnen inne men de var bara grininga & trötta, tänk att man kan vara så arg på två små killlar! & jag tror de gaddat ihop sig så föskräckligt då det aldrig är en som är på dåligt humör utan alltid båda!! Så när väl Stefan kom hem la jag mig & sov på soffan en stund! Det var skönt!

Igår så sa Stefan "om du äter en peferoni så ska jag köpa en badeb-baden" Och jag åt med förhoppning om att stolen skulle komma...det har då inte kommit än! Åhh va det sved i munnen - det var inte gott - jag som ingen mjölkdrickare är tog två glas mjölk & hällde i mig direkt!!

Imorrn ska jag åka & köpa presenter till fröknarna på dagis - har ingen aning om vad det blir än men det löser sig väl när man går & tittar kanske!

Imorrn ska jag förtidsrösta, ska kanske till Fagerberg & måla till helgen & rösta det ska jag! Jag tycker att när man har demokrati så ska alla rösta - det är upp till alla enskilda männinskor att ta reda på vad det ska röstas på & vad de ska rösta! Blir ganska irroterad på att det är så många som inte röstar, kan förstå att det kan vara svårt att veta vad man ska rösta men det är inte svårt att ta reda på. Så ta eran chans att påverka!

Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det slår aldrig fel, är en i familjen på dåligt humör så påverkas övriga också! =/

2009-06-02 @ 20:38:59
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0