Vänner..

Några rader till mina älskade vänner..

Saknar mina vänner! Alla gamla bor långt härifrån, alla nya jobbar hela sommaren eller är bortresta. Här är jag - ensam. Nä inte ensam, jag har många runt omkring, men inte mina tokiga vänner som jag kan prata med..eller bara vara med..saknar er alla - ni vet vilka ni är!

Alla har vi fullt upp med annat som fyller vardagen, det är inte lätt att pussla ihop allt.. & jag har fullt upp..som alla andra..

Skulle va trevligt med en vinkväll - nån som är på?? Eller kanske en filmkväll, eller spelkväll eller bio?? Vad som helst? Kanske vi ska åka på en kryssning, eller boka hotell nånstans, några dagar med bara vi?

Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag hoppas å tror att jag räknas till din gamla skara vänner!!! Jag har funderat på om vi inte skulle boka biljetter till Ladies Night i K-d i september!??! har tänkt fråga dig flera ggr men, minnet är dåligt!

Kram

2009-06-26 @ 21:41:57
Postat av: Petra

meeeeen va nu då?? jag skrev ju kommentar på både denna å nästa inlägg.... men de är BORTA!!!?!??

2009-06-26 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0