Strandad

Gud va härligt det är att sitta på stranden, när det blir för varmt går man & tar sig ett dopp. Pontus är som en fisk i vattnet, hoppar, studsar, dyker & "simmar". Edvin är lite lugnare när man är vid sjön, då sitter han gärna & gräver i sanden, men hemma i poolen är det full fart. Jag har fått färg! Jag som nästan aldrig får färg!

På kvällen har vi städat, jag kan säga att det behövdes! Lortigt, smutsigt & äckligt var det här innan...nu är iallafall golven & toaletterna städade & fräscha.

Idag åkte ena kusinen hem, men hon kanske kommer snart igen! Det är alltid trevligt att ha lite folk omkring sig, jag är ju van det! Jag känner mig också hedrad att de vill komma hit :) Mickis åkte iväg ikväll också, till Torsby på party! Hon kommer nog tillbaka imorrn säkert! Idag gick hon upp med mina killar så både jag & Stefan fick sovmorron, det var välbehövligt & skönt - TACK älskade lillasyster för att du finns här hos mig & hjälper till när jag behöver! TACK också till kusinen som är här - hon är till stor hjälp! Men framförallt är det roligt att ni är här & muntrar upp mig lite med era personligheter!

Nu ska jag se om jag kan ladda upp lite bilder!
Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0