Sommar & bad!

Va härligt det är när barna kan springa utan kläder & bada! Det är så skönt att mamma & pappa kan få sitta en stund utan att springa runt! Nog för att jag tycker att det är alldeles för varmt så jag sitter i skuggan, gillar hösten & vintern bättre...men om det inte skulle vara sån variation i väder & årstider tror jag inte jag skulle uppskatta någon årstid!?

Pontus har fullt upp med kompisar hela dagarna, det ringer varje dag! Men mest är han hos "flickvännen", de gillar att leka tillsammans & det är nästan inget gruff..men det händer det också.

Så äntligen tror jag det är dags att börja renovera, ska börja med vardagsrummet. Det gör jag för det är där det ska göras mest...nya tapeter, måla taket, nya möbler! Längtar :) Sen blir det kökets väggar & tak & slutligen blir det hallarna.

Satte upp en ny pool igår, idag fyllde vi med vatten, nu är den dock väldigt sned! Tyckte att den stod någorlunda innan vi fyllde...vet inte om vi måste tömma, flytta & fylla den igen! Blir så dumt med pumpen?? Det får Stefan fixa senare, det är ju inte bara attb tömma poolen, det är ju ganska mycket vatten i den!

Nu ska vi ut igen!
Kramms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0