Jordgubbar!

Nyss ätit jordgubbar med glass..himlans gott! Men tycker nog bättre om jordgubbar med socker & grädde - MUMS! Det var svärföräldrarna som kom hit en sväng. Läkarbesök i Karlstad så de tog svängen hit med lite gott!

Väntar på min föräldrapenning. Men alla räkningar är betalda. Men inte mycket mer. Svårt när man är van att få 8000 kr mer i månaden! Men det ordnar sig nog, får iallafall lite extra pengar då jag lovat att flyttstäda i Fagerberg får några kronor. Välbehövligt!

Synd att man ska vara så beroende av pengar. Mer pengar gör en inte mer lyckligare men det skulle va så mycket enklare & mycket mindre bråk om vi hade mer pengar. Men nu har jag bara ett år kvar sen får man hoppas på jobb!

Nu ska jag försöka ta tag i disken & tvätten..

Kramms

(Huvudvärken har fortfarande inte släppt, trots en massa tabletter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0