Imorrn är sista dagen i skolan innan sommarlovet!!

Ska bli så härligt att få sluta imorrn, har en redovisning & fixa på arbetet (om det behövs), sen är man ledig!!

Pontus & Edvin blir på dagis till på fredag då Edvin håller på att skolas in på äldreavdelningen, så jag har två dagar för mig själv...undrar vad jag då ska hitta på med?? Kankse ska jag försöka städa lite i förråden, det ramlar ut saker när man öppnar! Tänk att det blir så fast man städar med jämna mellanrum - & då tänker man att det ska vara så här i fortsättningen, men efter bara någon dag ligger där saker för att vagnen står i vägen för att komma in med saker..

Undrar hur ett flygplan bara kan försvinna...möjligtvis är några vrakdelar hittade - men ett tag tänkte jag att det blir väl som LOST! Men det är konstigt att det är svårt att hitta med den teknik vi har idag, & jag trodde nog att man kunde se flygplan hela tiden på radar...jag fattar ingenting.. sorgligt för de personer som fanns på flyget & de som nu står kvar & väntar men inte fått något svar... :(

Idag har jag & Stefan gått & förtidsröstat..blir nog sista weekenden i Fagerberg till helgen - tyvärr!! Men det är inte mitt hus så jag kan inget göra! Känns bara tråkigt att de ska sälja det huset som jag gillar mest... skulle gärna köpa det men min ekonomi tillåter knappast det :(

Ingen Mickis här idag - första gången sen i onsdagskväll som jag & Stefan tillbringar en kväll ensamma ;)
Men mikaela - du är alltid välkommen hit! Jag förstår väl att du får bo här några veckor till hösten!! :)

Go natt på er alla läsare...
Kramisar

Kommentarer
Postat av: barndomsvännen

meeen ska de sälja fagerberg?? ha det riktigt gôtt å njut i 2 dagar å slappa... förrådet kan du ta sen.... nånannan gång!

KRAM

2009-06-03 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0