Fairytale...

Älskar denna låt...&han är riktigt söt!! Älskar fiolerna...Redan innan finalen sa jag att denna låt var bäst, första gången jag hörde den så klickade det!! & jag tippade rätt, han vann!
Så han ska till Vallen..Nån som vill med??? Skulle så gärna åka dit!! ;)

I'm in love with a fairytale, even though it hurts.
Cause I don't care if I lose my mind.
I'm already cursed.

Everyday - we started fighting.
Every night - we fell in love.
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above

Så igår var vi på vårfest på sagoskogen, ska bli så tråkigt att lämna denna avdelning..men det blir väl så...har ju varit där i 4 år! Men de är världens bästa fröknar, mina barn har trivts så bra där...& Pontus skulle nog gärna gå dit tillbaka! De fick en liten present för att vi ville visa vår uppskattning.

Ikväll ska vi åka till Fagerberg, har inte packat än men det ordnar sig nog..kankse? Det blir alltid så att det är jag som får stå & packa fastän det är Stefan som bestämt att vi ska åka. Frågade honom igår kväll när vi lagt oss om vi inte skulle till Fagerberg, Jo säger han...då frågar jag när han tänkt packa för han slutar 5 idag!! Blev lite arg för att han tar för givet att jag ska packa..& packa det gör jag för annars får vi inte med oss det vi ska men det är just att han tar för givet att jag gör det :( Men det är väl så när man varit tillsammans länge att man vet vad den andre gör...

Nu ska jag gå & hänga tvätt & försöka plocka ihop lite, vill att de ska se ok ut när vi kommer hem igen :)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Vännen

Synd att jag jobbar..... men annars kunde jag nog följa med!! Ska kolla lite HUR jag jobbar!! Har jag dagen å kvällen kan jag nog följa med!! Vilken dag var det?? Midsommarafton??

Ha en trevlig helg i fagerberg... ;) Själv ska jag jobba hela helgen!!

Kramiz

2009-06-05 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0