Skoj!

Så skojigt på bodaborg! Har bara varit där en gång förut, med mattekursen på universitetet i februari...blev positivt överraskad då & har sedan dess velat åka dit! Så idag blev det av med mina två lillasyrror & två kusiner.. ett femmannalag där det fanns det mesta! Vi klarade 9 banor och nästan några till... skojigt var det!

I maj var min studiegrupp på hällefors herrgård & gjorde en höghöjdsbana, den var superkul! När jag nu börjat göra sådana saker så vill jag bra göra mer..vet ju att det finns några "fångarna på fortet" någontans...kanske det blir det nästa gång!?

Blir ju också glatt överraskad när man märker att man klarar sådant man aldrig trodde! Gav mig in i ett spindelnät idag & JAG tog mig igenom! Krypa, klättra, tänka, springa - en bra kombination! Även om det blev lite svettigt!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0