Saknar Pontus

Nu är vardagsrummet färdigt, det fattas en ny soffa & en matsalsmöbel sen är det helt färdigt! Det är skönt att äntligen få ett rum man kan trivas i! Igår satte jag upp nya gardiner & diskade alla glas & dylikt till bokhyllorna...ska lägga ut bilder på det nya rummet så snart jag kan men min kamera är trasig...

Ska börja med köket till veckan! Panel & tapet! I rött tror jag.. Har tittat på tapet & funnit nån men är inte riktigt helt säker än.

Snart åker vi till Fagerberg & flyttstädar :( Tråkigt men det lönar sig! Är inte så mycket, toan & köket som tar tid.. & alla fönstren! Ska släppa av Stefan så han får putsa fönstren på övervåningen när jag hämtar Pontus hos mommo. Saknar honom! Men han har det bra, vill inte hem han...Det gör mig lite ledsen, men samtidigt är det ju bra att han får göra lite han vill...förstår honom nu när Alice är där! Han saknar henne ofta! Ska bli skönt att få kramas med honom sen!

På lördag är det auktion i Spikebol, Spiktorp... får väl göra lite reklam när det är svärföräldrarnas! Ska iallafall dit en sväng & titta vad det är de auktionerar bort!

Nu måste jag gå & packa väskorna!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0