Nya vardagsrummet!!



Detta är min underbara nya tapet som sitter i vardagsrummet! Kan kännas mycket vid första anblicken men är perfekt då de andra väggarna är bruten vit med gult i... skulle faktiskt kunna ha en vägg till med detta mönster, men det sa Stefan nej till...undrar varför!?




Här står ekskänken placerad & väntar på att få sällskap av en matsalsmöbel.. (men den får vänta tills Mikaela har fått lägenhet så att hennes soffa & andra möbler försvinner)



Nya soffan, en tre-sits med en schäslong (hur nu det stavas??), samt en fåtölj med fotpall i grått tyg..Mikaela har hittat sin plats :)



Denna ek möbel hämtade jag i Fagerberg, vet inte var den ska få plats så tills vidare står den i hallen & blir bra förvaring av alla kepsar, mössor, vantar, fleecetröjor, reflexvästar m.m.!




Så här ser mitt kök ut nu!



Hjälp! Det är inte roligt...var tvungna att slipa på de gamla tapeterna så det är damm överallt! Känns inte roligt att ställa sig & laga mat där..men det funkar för snart har jag ett nytt kök också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken coool tapet! Skulle aldrig våga mig på nåt sånt, men tycker det är fint hos andra...

2009-07-21 @ 15:00:03
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Anna B

Va fint du/ni har gjort! Och vilken cool tapet!

2009-07-21 @ 15:03:07
Postat av: Petra

Hallå!!

Vilket fint v-rum ni fått!!! Har själv kollat på denna tapet, om den är fr Boråstapeter?!?! en liknande iaf....

Jättefint!!

Kram å lycka till i köket

2009-07-21 @ 15:49:00
Postat av: Kusinen Carro

Vad fint det blev!!

2009-07-22 @ 09:19:38
URL: http://karriiss.blogg.se/
Postat av: Kussen Carro

Vad fint det blev!!

2009-07-22 @ 09:25:48
URL: http://karriiss.blogg.se/
Postat av: Anna

2009-07-23 @ 22:41:42
Postat av: Anna

Shit va fint de blev å vilken FIN tapet!!! Bra jobbat Helena!!!

2009-07-23 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0