Måste läsa! Barnfri & bio!

Imorrn blir vi barnfria! Ja, inget barn i huset från tisdag till torsdag! Har ju varit fullt upp hela sommaren... så jag & Stefan ska nog gå på bio på onsdag, män som hatar kvinnor! Det är bara en hake, jag har inte läst färdigt boken än, & det vill jag göra! Boken började sådär, gick segt & funderade på att byta bok men eftersom den fått så goda recensioner tänkte jag att jag måste testa lite till... så nu har jag läst lite till & nu är boken bra! Har kommit in i handlingen & det är svårt att släppa den, även om jag börjar bli van att lägga undan böcker som jag läser! Blir ju så när man får barn!

Så tills på onsdag har jag väl en 400 sidor att läsa, köra flyttlass, bestämma tapeter (tänkte göra det på onsdag när vi är barnfria!), gå på bio...

Varför vi är barnfria? Jo, Pontus åkte till mommo idag då hon hämtade Madde & Alice i Karlstad & Edvin vill också va hos mommo utan mamma & pappa så honom kommer mommo & hämtar i Fagerberg imorrn.. Vi åker ju upp på torsdag så det ska nog gå bra! Och skönt för mamma & pappa att få ro om varandra, det blir ganska sällan!

Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0