Likenäsparken!

Ursäkta dröjsmålet! Igår blev jag fast i måleri & datorn stod bland massa bokhyllor så jag inte tig mig fram till den men nu har jag trängt mig in & ska skynda mig skriva lite medans Stefan duschar för sen blir det Ikea!

SÅ i lördags åkte jag till en gammal vän & tog några öl & satt & myste & pratade! Trevligt - det var alldeles för länge sen! Får försöka få ner henne till Karlstad s¨vi kan ta en runda på Harrys! Iallafall, så åkte vi till Likenäsparken, denna gamla park, med dansgolv & utedass med två platser (trevligt! & passar tjejer som vanligtvis går 2 & 2 på toa!), ingen bar & en massa mygg & knott...här har jag varit många gånger - & det är roligt ändå, trots allt som saknas! Men nu var det längesen jag var där, känner mig inte riktigt hemma uppe i dalen längre... Men i lördags var jag där, jag & ca 45 andra! Var väl inte så många människor & jag kände typ...ingen! Satt på en bänk & pratade med vännen min! & hade skoj - superskoj! Inte som att gå på en krog - nej allt annat är det! Det krävs att man provar så vet man charmen med det hela sen! Det var två killar som spelade, DDD?, de är från dalen & spelar & sjunger bra... annars brukar de ha olika dansband där! & det ska jag säga också, att hit kan man gå i träningskläder & gummistövlar, för här dansas det! Speciellt! Äkta! Trevligt! Värt att testas!

Tyvärr så verkar det inte gå så bra, som alltid så minskar anatlet besökande & ekonomin tillåter inte större, populära band! Tråkigt!  Ta er i kragen & gå dit & ta en svängom!

Nu är Stefan färdig så¨det är bäst jag skyndar mig - det var jag som sa att han skulle skynda sig! Då kanske det är bra om jag är färdig!

Kramar till er! & vännen tack för en trevlig utekväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Äntligen...... som jag väntat på detta inlägg!!

Ska försöka få mig ner till stan.... nångång.... å då går vi ut å gör Harrys osäkert!!

Jag hade supertrevligt denna kväll, trots att vi i princip satt på samma bänk heeeeela kvällen, med lite undantag för toa, förlåt, dassbesök, sitta i skjulet när gubbarna blev väl nära oss :)

Kram å tack än en gång för en superkväll - den gör vi om!!

2009-07-14 @ 15:24:54
Postat av: Anonym

2009-07-14 @ 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0