Idag har ...

Idag har vi varit till Mariebergsskogen. Vi började att titta på alla djuren, det fanns lamm, griskultingar & en kalv som föddes i söndags!



Här är de söta samlade vid fågeldammen!



Pontus jagar hönor, blev lite Emil i Lönneberga :)



Edvin fick äntligen ge sina tuttar till griskultingarna, ett halvår för sent!



En sväng med rundturståget Conrad Höök!

Sen på kvällen blev det Rix fm festival! Pontus såg fram emot att höra gimme, gimme, gimme med Lili & Susie.



Här har Pontus fått hoppa upp på Emmas axlar efter en timme på mammas! Jag var riktigt svett i nacken, nästan som om Pontus kissat! Men lite svett (eller mycket) hör väl till en sådan sommardag då Karlstad verkligen levde upp till ryktet!



Efter lång väntan & kissepaus så var det dags för gimme... men Pontus var ganska trött & efter kissepausen fick vi dåliga platser. Detta är väl nackdelen med festivaler & barn! Borde kunna gå att lösas tycker man! Det är ju inte så roligt för dem som står bakom någon med en unge på huvudet heller! Nä, fram med madrasser längst fram där barn & mammor eller pappor kan sitta, då skymmer de inte sikten heller! Det är ju lite av en familjefest ändå!



Efter detta uppträdande så gick jag & Pontus & käkade korv & glass medans Mikaela & Emma väntade på att få se Milow. Det var en trevlig kväll & Pontus är nöjd & det är jag med! Är härligt att få göra saker med bara en son ibland, då känner man att man har fullt fokus på denne.

En sak som jag blev besviken på är att många andra städer haft mycker fler & "bättre" artister, detta tycker jag är riktigt tråkigt! Borde vara samma artister i varje stad! Eller borde artisterna utdelas så att populariteten är densamma..men det är ju bara mina åsikter!

Jag är nöjd efter en trevlig dag & kväll!

Kramms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0