Födelsedagen..

Ja, så idag blev jag 27 år...hjälp!? Dagen började inte så b dra, mina födelsedagar är inte något som jag ser fram emot..men dagen slutar desto bättre! Har fått god tårta med jordgubbar på, bra sällskap, fina presenter & supergod mat - kolbulle ute i spöregnet! Dessa goda äter vi kanske en gång om året på sommaren då alla är hemma, i år fattades dock vår käre mommo... 1:a födelsedagen utan henne. Saknar henne så det gör ont, & nu kommer tårarna för henne... Känns så ofattbart tomt..

Nu väntar sängen på mig!

God natt & kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Har ni varit i Backa eller?? tänkte åka dit..... men vädret ville inte va med oss!!

provade att ringa dig, Stefan å hem t Vingi förut, men ingen ville prata m mig!! Tänkte bara höra hur mkt pengar du ville ha, va upp t bankomaten!! Nu ska jag sova!

Kram å gonatt

2009-07-10 @ 23:45:52
Postat av: Anonym

2009-07-10 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0