Bajs i poolen!

Ja idag har Emma & Edvin spelat ett spratt! Edvin bajsade i poolen! Stefan var snabb att skälla på lilla vännen men det var ju faktiskt ett stort skämt! Han hade inte gjort det!

Idag har det varit en lugn dag. Mikaela åkte hem, ska upp till Höljes i helgen...ville att hon skulle stanna hemma men icke. Tycker inte att rallycrossen är ett ställe som ungdomar ska vara på natten, tror att mamma skulle hämta henne på natten iallafall!. Tycker inte heller att det här med bilar & alkohol är någon bra blandning! Mycket händer under denna helg... kanske skulle man vara hårdare som förälder? Kanske skulle föräldrarna visa lite bättre omdöme! Nog om det, jag skulle inte låta mina barn få åka dit!

Till middag blev det ugnstekt falukorv! Inte ofta det är falukorv här i huset! Ingen favorit hos Stefan. Men jag gillar det! Eller iallfall ugnstekt & korvstroganoff! Stekt falukorv går an det med men bara ibland.

Imorrn ska Pontus få följa med pappa på hans sista arbetsdag innan semestern. Tänk att det bara är ett år kvar tills han  ska börja fritids! Inte är väl han så stor än! Men det är ju ett år kvar än & mycket kan hända, det vet jag ju men ändå!

När de kommer hem därifrån ska vi åka & testa en parklek i stan, orrleken. Det ska bli riktigt roligt! De har kanoter man får låna, fin badplats, plaskdamm, cyklar m.m. Ska ta mig en kanottur med Emma tror jag! Jag tycker det är roligt att "semestra" lite hemmavid. Man upptäcker mycket skojigt om man letar. Tycker fler skulle testa att vara lite turister hemma!

Nu ska jag klippa Emmas hår innan sängen kallar!

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0