Vit jul!

Det ser ut att bli en vit & kall jul - HOPPAS! Längtar tills jag får åka uppöver nästa vecka! Åka pulka & traska i snön & någon skidtur ska det nog bli <3

Ska bli så härligt!

Några julklappar är färdiga & några rim! Det tar lite tid att rimma men det är roligt! Har några julklappar kvar att köpa, men det ska gå snabbt!

Om ända min mommo fick vara med, saknar henne & det kommer göra ont denna jul. Men hon finns med i våra hjärtan, i våra tankar.

Nu ska jag skriva ner vad jag ska säga på vår gruppredovisning idag & sen blir det lubch & sen blir det att åka till KAU. Känner mig lugn inför att redovisa. Det är skönt att komma över det, jag vet att det är jobbigt när jag väl står där men jag klarar det! Det är inte så farligt! Det kan faktiskt vara roligt!

Önskar er alla en underbar dag!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag hoppas att vi ses under julen.... vilket jag antar att vi gör!! Hoppas vi kan tajma in en dag i snön :)

Mommo din/er vet att hon finns med hos er... hon sitter å tittar ner på alla underbara ungar, barnbarn å barnbarnsbarn!!

Kram

2009-12-14 @ 16:59:06
Postat av: Vännen

Jag hoppas att vi ses under julen.... vilket jag antar att vi gör!! Hoppas vi kan tajma in en dag i snön :)

Mommo din/er vet att hon finns med hos er... hon sitter å tittar ner på alla underbara ungar, barnbarn å barnbarnsbarn!!

Kram

2009-12-14 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0